Underbar lördag <3

Gårdagen var en av de bästa på länge <3 Hela förmiddagen spenderades i köket. Jag bakade ciabatta, knäckebröd, kanelbullar och två sorters chokladkakor. Hann precis bli klar innnan det bar av hem till världens bästa mamma med världens bästa faster och kusin <3 Vi promenderade omkring ute i skogen och igenom hagar och såg vårens första blåsippor. På två sekunder blev jag typ 5 år igen och började hoppa och skrika till mamma att det fanns blåsippor. Och passade samtidigt på att halvt skrämma livet ur min stackars kusin som trodde att det var en orm ^^ Mohahaaa! Sen gick vi hem till mamma och åt en massa olika ostar med kex, knäckebröd, ciabatta, päron, gröna äpplen och vindruvor. Jag och mamma som inte skulle köra bil senare drack även lite rött vin. Vi hade superdupermysigt <3 Fick skjuts hem vid 10-tiden och somnade framåt halv 12. Och vaknde vid halv 3... I dag ^^ Längsta jag har sovit på jag vet inte hur länge. Nu ska jag hälla i mig obcena mängder te och ikväll blir det mer bakning <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar lördag, håller med :)

Tack för allt gott som du bakade, du är ju bara bäst på det!!! <3

2011-04-13 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0