Pajad dator och grillad lax

Jepp precis som rubriken skvallrar om så har jag haft sönder min dator. Jag lyckades tappa en mugg kokhett te rakt i knät och det måste på något sätt ha hamnat i datorn oxå... (Jag borde nästan få en medalj eller utmärkelse för klumpighet) Så den dog och jag kan helt ärligt inte säga att jag saknar den så fruktansvärt mycket... Den har varit jobbig ett bra tag nu så det var ändå rätt väntat att den skulle lägga av snart. + Att jag har en bättre, större och snyggare dator nu ^^ Fick ärva mammas eftersom hon hade två bärbara <3 Yaaay!!! :D Och poängen med det här intressanta utlägget är att det är p.g.a detta som jag inte har kunnat blogga och kommentera andra bloggar på några dagar. Förhoppningsvis blir det snart bättre med den saken ^^

Så för att komma till själva matbiten av det här inlägget så var jag och min lillebror hemma hos pappa i förrgårkväll ^^ Det var sååå mysigt <3 Älskar att vara där. Där är jag hem-hemma ^^ Hur som helst så passade det utmärkt att grilla i den varma sommarkvällen. Pappa och bror åt kött och jag åt fisk. Karré och lax för att vara mer specifik ^^ Pappa hade lagt laxen i folie tillsammans med salt, lite peppar, citronskivor och dill. Sååå gott! Jag älskar lax och allra mest när den är grillad ^^ Till det åt vi potatis, crème fraiche, sallad och ett underbart segt och smakrikt surdegsbröd.

Slänger även med en bild på en liten vilseflugen kompis som jag fick hjälpa ut senare på kvällen. Bara för att... ^^




Kommentarer
Postat av: Maria

Åh det hade verkligen varit underbart att få växa up med hundar men ja man kan inte få allt :) får skaffa mig en egen sen som sagt :)

2011-07-14 @ 23:01:28
URL: http://mariaeleonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0