Annanas <3

Idag var jag på Willys och till min barnsliga förtjustning hade dom färsk annanas för 10 :- st <3 Tror nog faktiskt att annanas (förutom vattenmelon) är min favoritfrukt. Och trots att annanas man köper på burk är nog så god så går den ju inte att jämföra med den färska motsvarigheten. *Dreggel*


Idag har jag förövrigt bakat knäckebröd och bröd men det var för mörkt för att få några bra kort på dem. Får göra det imorrn istället. För att använda blixt ar typ en fysisk omöjlighet för mig. Det ska till en smärre katastrof innan jag tar till den där hemska saken! Nej tack och bock! Nu ska jag snart däcka tror jag. Intresseklubben antecknar ivrigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0