Cookies

Blä vad jag inte tycker om att ställa om klockan. Känns helt fel att klockan redan är 11... Aja dagens ilandsproblem jepp jepp. Idag har jag inte gjort mycket. Mest sovit faktiskt ^^ Och cyklat lite och handlat lite och bakat lite och ätit lite (mycket). Nu ska jag snart sova igen men tänkte slänga in några bilder på vad jag har åstakommit i köket idag. Utgick från det här receptet och gjorde några små ändringar här och där. B.la tillsatte jag 1 dl hackade rostade mandlar. Det fungerar även utmärkt att byta ut chokladen mot russin om man vill. Har gjort dessa kakor förut och både choklad och russinvarianten har fått mycket bra omdömme från alla som har smakat dem. Själv är jag inte mycket för sötsaker. Jag älskar att baka dem men att äta dem överlåter jag helst till någon annan.

Chocolatechip/raisin cookies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0