TREDJE GÅNGEN GILLT

Ja, jag har gjort det igen. Startat en ny blogg. Och den här gången med ett speciellt tema. Mat och framförallt bakning. Och den här gången hoppas jag innerligt att jag inte lägger ner efter någon månad eller så. Men med tanke på att detta lilla projekt innebär att jag får kombinera tre av mina favoritsysselsättningar så finns det nog faktiskt en ärlig chans att jag kommer hålla fast vid den här lilla bloggen. Time will tell. Dun-dun-duuuuuuuuuuuuun! *dramatisk musik*



Kladdkaka med florsocker, chokladhjärta och hackad mandel som jag gjorde
i halvpanik när min pappa och hans flickvän skulle förlova sig <3



Kommentarer
Postat av: linn

Vilken tjusig en!

2011-04-13 @ 10:13:26
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0