Dagarna + maten som varit

De senaste dagarna har jag av olika anledningar inte haft tillgång till dator. Så nu har jag samlat på mig en hel massa nytagna bilder. Tänkte därför lägga ut några av dem nu när jag har tillgång till både dator och internet ^^ Dessa två måltider är bland de godaste jag har ätit på mycket länge <3

Måltid nr 1 intogs tsm med pojkvän på lördagkvällen. Den bestod av lite olika ostar, hembakta knäckebröd, jordgubbar, vindruvor, päron och rött vin. <3



Måltid nr två intogs igårkväll. Den bestod av min absoluta favoriträtt. Sushi <3 Tillsammans med fullkomligt obcena mängder wasabi och soja <3. Börjar typ dreggla bara jag tänker på det ^^






Kommentarer
Postat av: M

ÅH SUSHI. Typ det enda jag saknar i risväg nu när jag äter lchf. Så gott.

2011-05-05 @ 10:57:03
URL: http://carbsruinedmylife.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0