Fredagskväll i skogen

Gud vad skönt med fredag! Lätt bästa dagen på hela veckan ^^ Slutade tidigt, åkte hem, somnade i gräset i solen, bakade kakor till mamma och sen begav jag mig hem till pappa i skogen. Älskar att vara här. Här känner jag mig riktigt hem-hemma <3

Till middag åt vi räkmackor. Så gott! Tyvärr är det dock lite för dyrt för min studentplåbok. Då är det bra med givmilda föräldrar som har samma smak som en själv ^^


Har även myst en massa med ännu en pälsklädd liten bäbis ^^



Kommentarer
Postat av: Victoria

Har du också flyttat hemifrån? Då är vi två. Vet själv hur skönt det är att få komma "hem", hemma hos föräldrarna känner man sig riktigt hem-hemma, som du skriver ;)..

2011-06-07 @ 16:58:27
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0